Jméno
Email (nepovinný)
Zpráva
opište kód:


(Zobrazují se zprávy: 3140, z celkového počtu 65)
<<předchozí 1 2 3 4 5 6 7 další>>
[16.12.2011] - 8:09 - Ivana
Dobrý den. Máte prosím zkušenost s těmihle stránkami? Ráda bych tam koupila tenhle dárek, ale nechám si poradit. http://www.hyperslevy.cz/cela-Cr/13-12-2011-krusne-hory-se-slevou-61-/ Děkuji.
[3.12.2011] - 19:25 - Květa (kveta@rypacek.cz)
Velmi vstřícné jednání, čisté ubytování, milá obsluha, vynikající jídlo..co dodat? my jsme byli velmi spokojeni a do penzionu se rádi vrátíme. Naprosto nechápu komentáře ohledně pizzy, podle mě to je jedna z nejlepších pizzerií v ČR.
[20.11.2011] - 20:41 - la-torretta
Moc děkujeme za kladné ohlasy. Je to pro nás další motivace a velice si vážíme názorů hostů, jak kladných, tak kritických. Každý byť i nezdar nás posune někam dál. Děkujeme
[20.11.2011] - 20:04 - Michal (iker84@seznam.cz)
Moc děkujeme za příjemně strávený víkend u Vás. Nechápeme negativní komentáře na váš servis. Moc se nám líbilo vaše jednání, ubytování bylo skvělé a čisté. Jídlo nám chutnalo, neměli jsme žádný problém a chválíme personál restaurace. Určitě všem doporučujeme náštěvu pizzerie a tohoto penzionu. Přejeme Vám mnoho spokojených hostů a kladných ohlasů.
[20.11.2011] - 18:06 - Milan (trtikmilan@seznam.cz)
Já a moje přítelkyně se připojujeme k pochvalným příspěvkům.Celý personál se k nám choval velice mile a vstřícně a to včetně paní majitelky.Co se týče jídla opět naprostá spokojenost.Rozhodně bychom tento penzion každému doporučili.Také přejeme hodně spokojených hostů a co nejméně "rejpalů".
[18.11.2011] - 9:19 - Pavlína
Naše zkušenost je velmi dobrá. Paní majitelka mi rozhodně nepřipadala jako arogantní a konfliktní člověk, ve všem nám vyšli vstříc i když jsem podcenila rezervaci termínu včas, snažili jsme se domluvit. Se servisem v penzionu i v restauraci jsme byli nadmíru spokojeni a pobyt jsme si ještě o den prodloužili. Jen chválím a přeji hodně spokojených hostů
[18.11.2011] - 2:22 - la-torretta
Pane Petře, večeři vždy podáváme ve variantě polévka a hl. chod, nebo salát a hl. chod, nebo hl. chod a dezert. Od podávání snídaní na švédských stolech jsme upustili po počátečních špatných zkušenostech. Snídaně jsou prostřeny na stolech pro každý pokoj. Obsahuje pečivo, sýr, máslo, uzeninu, med, džem, sladké pečivo, popř. ovoce, výběr ze dvou druhů čaje, káva. Mrzí nás, že vám u nás nechutnalo.
[18.11.2011] - 2:15 - la-torretta
pozdní oběd je považován za večeři, ale nepadlo o tom jediné slovo. Poté, co jste na to upozornili jsem se omluvila s tím, že jsme si zřejmě nerozuměli.
[18.11.2011] - 2:12 - la-torretta
tuto hranici, topení začne automaticky topit. Voda se dohřívá nepřetržitě. Televize není rozbitá, jen stále bojujeme se signálem Týká se to hlavně Novy a primy. Není to jen náš problém, ale problém celého harrachova. Pokrytí digitálním signálem je nekvalitní. Způsobuje to kostičkování obrazu. Nespokojenost paní Zuzany mě velice mrzí, ale mohu k tomu jen dodat, že v žádném případě se neději nic z toho co naznačuje ve svém názoru na slevové akce. Z mé strany aní ze strany personálu nebylo nikdy naznačeno něco ve smyslu " co by jste vlastně za své peníze chtěli"... Akce trvala celých 6 měsíců, tedy i přes hlavní letní měsíce. Na pizzu používáme mozarellu, žádné levné náhražky typu eidam.... a všechny suroviny vybíráme kvalitní a čerstvé. Bohužel se nemůžeme trefit do chuti každému a u pizzy to platí dvojnásob. Pokud se týká "domluvy" pak šlo jen o nedorozumění. Bylo mi pouze oznámeno, že odpoledne odjedete domů a předtímn se stavíte na pozdní oběd. Samozřejmě lze z toho odvodit, že
[18.11.2011] - 1:58 - la-torretta
Vážený pane Pavle, již poněkolikáté se vyjadřuji k vašim obviněním ze lži. Prozatím to bylo v soukromí mailů, které jak píšete byly "sprosté". Věřte, že ošidit vás není rozhodně naším záměrem. Bohužel nepřipustíte, že mýlit se můžete také vy. Nikdy jsem neřekla, že jste apartmán vyžadoval, byl to jediný volný pokoj na termín, který byl možný a byl jste na něj upozorněn. Všem, kdo si včas rezervovali požadovaný termín bylo vyhověno. Poznámky typu, že termíny musí navazovat, jinak budu tratit, nikdy napadly, ani ve vašem případě. Je to váš holý výmysl. Každého upozorňuji na apartmán a na příplatek za něj. To, že jste ho odmítl zaplatit s tím, že vás chci ošidit a že na vás něco zkouším a poté se sebral a beze slova z večeře odešel bylo spouštěcím mechanismem celého problému. Žádná domluva, nic... možná to jsou známky arogance, o které také píšete, z vaší strany.Všechny ostatní připomínky se daly řešit na místě: Topení je nastaveno termostatem na 23 stupňů, pokud teplota v domě klesne pod
<<předchozí 1 2 3 4 5 6 7 další>>